6. Záväzky strán
6.1
Prevádzkovateľ sa zaväzuje:
- Dodať správny druh Zásielky na základe objednávky Zákazníka v určenej cene.
- Zabaliť Zásielku a odoslať ju v dohodnutej lehote na Miesto určenia.
- V prípade, že nie je možné Zásielku doručiť je Prevádzkovateľ povinný informovať Zákazníka a dohodnúť ďalší postup.
- Zabezpečiť vyhotovenie a doručenie objednávky riadne a s náležitou odbornou starostlivosťou.
- Všestranne chrániť záujmy Zákazníka a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii objednávky.
- Zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch registrovaných užívateľov.
- Neposkytovať osobné údaje užívateľov tretím osobám, ani na ich komerčné využitie.
6.2
Prevádzkovateľ nezodpovedá za:
- Poškodenie zásielky zavinené doručovateľskou spoločnosťou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené doručovateľskou spoločnosťou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv, alebo iných nepredvídateľných prekážok.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má, alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
6.3
Zákazník sa zaväzuje:
- Objednať tovar stanoveným spôsobom na stránke Prevádzkovateľa.
- Vyznačiť v objednávke kompletnú adresu Miesta určenia, prípadne inej špecifikácie Miesta určenia.
- V objednávke uviesť svoje meno, adresu, telefónne číslo.
- Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek chýb tieto bezodkladne oznámiť.
- Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
- V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.