Menu

 

OBCHODNÉ PODMIENKY

.

 

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri kúpe tovaru prostredníctvom internetového obchodu HarmonyNature.sk.

  

I. Predávajúci

Obchodné meno: Harmony Nature, s. r. o.

Sídlo: Štúrova 37, 94901 Nitra

Súvisiaci priestor: Viničná 611/12, 93523 Rybník


IČO: 46 795 499
DIČ: 2023595046
IČ DPH: SK2023595046


E-mail: office@harmonynature.sk Telefón: +421 904 692 066

Webwww.harmonynature.sk

 

Firma je zapísaná v ORSR, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 32599/N

Banka: 8330 (Fio Banka) Účet: 2900593613
IBAN: SK5483300000002900593613
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

 

Prevádzková doba:

Automatické potvrdenie objednávky: Pondelok - Nedeľa: 00-24h

E-mail, mobil: Pondelok - Piatok: 08:00 -18:00h

Sobota - Nedeľa: 10:00 - 16:00h

 

Dozor nad činnosťou vykonáva: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, 950 50 Nitra 1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 037/7720 001, mail: nr@soi.sk

 

II. Vymedzenie pojmov

Kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá si prostredníctvom e-shopu objedná tovar.

Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

Zmluva uzavretá na diaľku – zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom, uzavretá prostredníctvom internetového obchodu.

 

III. Objednávka a uzavretie zmluvy

1. Objednávku je možné vykonať prostredníctvom elektronického obchodu na www.harmonynature.sk

2. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží e-mail s potvrdením prijatia objednávky.

3. Zmluva je uzavretá v okamihu potvrdenia objednávky predávajúcim.

 

IV. Cena a platobné podmienky

1. Všetky ceny tovaru sú uvedené v eurách vrátane DPH.

2. Cena uvedená pri tovare je konečná a zahŕňa všetky dane a poplatky okrem nákladov na dopravu a platbu.

3. Kupujúci si môže zvoliť tieto spôsoby platby:

• platba na dobierku,

• platba kartou online,

• platba prevodom na účet,

• platba hotovosťou - len pri osobnom odbere.

4. Poplatok za dobierku je uvedený v cenníku dopravy a je súčasťou celkovej ceny objednávky pred jej odoslaním.

5. Daňový doklad (faktúra) je predávajúcim vystavený po úhrade alebo odoslaní objednávky a doručený kupujúcemu v elektronickej forme na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Kupujúci súhlasí s doručením faktúry v elektronickej forme.

 

V. Dodanie tovaru

1. Predávajúci dodá tovar kupujúcemu v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od uzavretia zmluvy, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

2. Spôsoby doručenia:

• kuriérska služba DPD - doručenie balíka na adresu

• výdajné miesta Pickupu, Samoobslužné boxy

osobný odber – bez poplatku, po potvrdení dostupnosti tovaru a na základe dohodnutého termínu v súvisiacom priestore.

4. Presná cena dopravy je vždy zobrazená v procese objednávky - Cenník dopravných nákladov a poplatkov

5. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný prevziať tovar do 7 dní od potvrdenia, ak sa strany nedohodnú inak.

 

Neprevzatý tovar

6. Ak kupujúci neprevezme tovar v dohodnutom termíne alebo sa odmietne prevziať zásielku doručenú kuriérom, predávajúci ho informuje e-mailom alebo telefonicky a vyzve ho na prevzatie do 5 dní.

7. Ak kupujúci ani po výzve tovar neprevezme, objednávka sa považuje za zrušenú zo strany kupujúceho.

8. V takom prípade môže predávajúci účtovať kupujúcemu primerané náklady spojené s opakovaným doručením alebo s prípravou tovaru.

9. V prípade predplatenej platby predávajúci vráti zaplatenú sumu po odpočítaní primeraných nákladov na doručenie a prípravu tovaru, maximálne však do výšky zaplatenej čiastky.

10. Neprevzatý tovar môže byť predávajúcim uchovávaný najviac 14 dní od pôvodného termínu dodania, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

 

VI. Odstúpenie od zmluvy (právo spotrebiteľa)

1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.

2. Na uplatnenie práva na odstúpenie môže spotrebiteľ využiť vzorový formulár. Na stiahnutie tu: FORMULÁR

3. Spotrebiteľ je povinný zaslať oznámenie o odstúpení e-mailom alebo poštou na adresu predávajúceho (viď. súvisiaci priestor).

4. Tovar je potrebné zaslať späť najneskôr do 14 dní od odstúpenia, na adresu predávajúceho (viď. súvisiaci priestor) alebo osobne odovzdať po dohode.

5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

6. Predávajúci vráti všetky prijaté platby vrátane poštovného (okrem dodatočných nákladov, ak si spotrebiteľ zvolil iný než najlacnejší spôsob dopravy) do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení, avšak nie skôr, ako mu bude tovar doručený späť alebo spotrebiteľ preukáže jeho odoslanie.

7. Právo na odstúpenie nemožno uplatniť na tovary uvedené v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z., napríklad:

• tovar vyrobený podľa požiadaviek spotrebiteľa alebo prispôsobený osobne,

• tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

• hygienicky zapečatený tovar, ktorý spotrebiteľ po doručení rozbalil.

 

VII. Reklamačné podmienky a záruka

1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v súlade s Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.

2. Záručná doba je 24 mesiacov pre spotrebiteľa, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak.

3. Reklamáciu môže kupujúci uplatniť:

• e-mailom na office@harmonynature.sk

• poštou na adresu predávajúceho (viď. súvisiaci priestor),

• osobne (po dohode) na adrese prevádzky (viď. súvisiaci priestor).

4. Kupujúci by mal spolu s reklamovaným tovarom priložiť doklad o kúpe a popis vady.

5. Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej prijatia.

6. Ak je reklamácia oprávnená, náklady na dopravu znáša predávajúci.

 

VIII. Ochrana osobných údajov

1. Spracovanie osobných údajov sa riadi samostatnými Zásadami ochrany osobných údajov, dostupnými na webe.

2. Predávajúci spracúva osobné údaje v nevyhnutnom rozsahu na účely vybavenia objednávky, platby, doručenia tovaru a vedenia účtovníctva.

2. Kupujúci má práva podľa GDPR – prístup, oprava, výmaz, obmedzenie spracovania, prenosnosť a právo podať sťažnosť dozornému orgánu (ÚOOÚ SR).

 

IX. Riešenie sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.

2. Ak predávajúci žiadosti nevyhovie, spotrebiteľ sa môže obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo využiť alternatívne riešenie sporov (ARS) cez platformu RSO: Európska komisia - Riešenie sporov

 

X. Záverečné ustanovenia

1. Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 1.9.2025.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny obchodných podmienok. Nové znenie sa zverejní na webe a vzťahuje sa len na objednávky uzavreté po jeho účinnosti.

3. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

 

. 

 

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík