7. Záruka a reklamácie

Záručné podmienky na tovar sa riadia ustanoveniami občianskeho zákonníka č 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

Minimálna doba trvanlivosti potravín je uvedená na obaloch produktov. Zasielané produkty však majú expiračnú dobu minimálne 2 týždne pred dátumom spotreby. V prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme Zákazníka e-mailom alebo telefonicky a zásielku odošleme až po jeho súhlase.

Ako záručný list slúži nákupný doklad.

Pri údržbe a používaní tovaru je potrebné riadiť sa návodom na použitie a údržbu!

7.1

Reklamácie

Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní odo dňa doručenia Zásielky Príjemcovi. Ak ide o zodpovednosť za škodu pri strate Zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 5 dní odo dňa, kedy mala byť Zásielka doručená. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená Prevádzkovateľovi v určenej lehote.

7.2

Reklamácie sú vybavované

  • Telefonicky , v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na čísle: 0904 692 066
  • Emailom na office@harmonynature.sk
  • Poštou na adrese: Harmony Nature s.r.o., Družstevná 10, 949 01 Nitra
  • V prípade, že je Prevádzkovateľ za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k Vašej spokojnosti. Ak Zákazník neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa predchádzajúcich podmienok, platí, že Zásielka bola doručená riadne a včas. Zákazník zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.

7.3

Pri reklamácii tovaru zašle zákazník zakúpený tovar na adresu sídla Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, odôvodnených prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok, alebo odstúpenie od zmluvy. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Tovar zaslaný formou dobierky Prevádzkovateľ nepreberá.

Reklamácia sa nevzťahuje na: chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

Reklamácia sa vzťahuje len na: preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Pre akceptovanie reklamácie je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

  • Po prevzatí tovaru si Zákazník prezrie tovar a doklad o predaji. Ak zistí Zákazník pri prevzatí tovaru chyby, je povinnosťou Zákazníka oznámiť tieto zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
  • V prípade, ak zistí Zákazník výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na adresu Prevádzkovateľa spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudne Zákazník priložiť kópiu dokladu o predaji, ktorý bol poslaný s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Reklamovaný tovar vymeníme za iný, ktorý si Zákazník vyberie, alebo vrátime Zákazníkovi peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar je potrebné zasielať buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

 

Návrat späť

 

Prihlásenie

Súbory cookies používame, aby sme zabezpečili funkčnosť týchto webových stránok. Viac informácií